čtvrtek, prosince 29, 2011

Nová limitovaná edice od Catrice - Welcome to Las Vegas

Na oficiálních stránkách www.catrice.eu se objevily fotky nové edice s názvem Welcome to Las Vegas. Jaké je heslo této limitky? ,,Let the show begin!" v překladu něco jako ,,Nechť show začne!" Pojďme se podívat, jakých produktů se tato edice těší.



K dostání je kvarteto očních stínů a to v jednom odstínu, 01 Curtain Up!
Můj názor: tyhle quattro oční stíny se mi moc líbí, jejich odstíny. Najdeme v ní dva neutrální odstíny, jeden to šedo-hněda a druhý do tmavší krémové barvy a dále dva výraznější, v tmavě modrých barvách. Ale kdo ví jak budou pigmentované..


Tekuté oční linky budou dostání v odstínu 01 Drama Queen a obsahují v sobě jak píší na stránkách "zlatý třpyt".
Můj názor: na tekutých linkách se nedá na moc co dívat, ale vcelku by mě zajímalo, jaký mají štěteček a zda se neslívají po pár hodinách do jedné lajny.


Aplikátor na oční stíny. Z fotky moc nejde dobře poznat, jestli je do stylu "fluffy" a nebo jestli je to klasický pěnový aplikátor, ale vsadila bych spíš na to druhé.
Můj názor: Klasický aplikátor na oči, ničím nenadchne, ničím neurazí.


Tahle věc v typickém flakónku od parfému je údajně třpytivý pudr. Když jsem tuhle informaci na stránkách Catrice přečetla, byla jsem celkem překvapená. Nevím, na co tedy pudr s rozprašovačem, či co to je? Nebo jsem jen slepá?
Lesk na rty. Lesky jsou celkem ve třech odstínech a to 01 Lovely Sinner, 02 Welcome to Glitz and Glamour a 03 Let Me Seduce You.
Můj názor: Lesky zkouším ráda nové, nikdy jich nebudu mít dost! A navíc mě zaujal právě odstín 03, který tu máte na fotce.


Transparentní fixační pudr. Za prvé: transparentním pudrům nevěřím, nikdy jsem s nimi neměla dobrou zkušenost a že jsem jich už pár vyzkoušela... Je k dostání v jednom odstínu, 10 Fairy Dust. Ale kdo má rád transparentní pudry, tak budiž.




Umělé řasy mě doopravdy zaujali! Měla jsem v životě na sobě jedny (já vím, já vím..) umělé řasy a to od essence, ty byly fajn, ale ráda bych vyzkoušela něco jiného. Takže na tyhle řasy si celkem brousím zuby.





A poslední věc, kterou si můžete z této limitky od Catrice pořídit, je opět kvarteto, ale tentokrát laků na nehty. Čtyři odstíny mají názvy 01 Lovely Sinner, 02 Alluring Night, 03 Star of the Show a 04 Drama Queen. Mě se nejvíc líbí ten třetí od leva, i když podobný jsem si včera pořídila od miss sporty.



Snad se vám článek líbil a pokud chcete ještě více informací, tak se mrkněte na stránky Catrice, které jsou uvedené na začátku článku.

Have a nice day.
xoxo

2 komentáře:

Veronika Sokolova řekl(a)...

Catrice v poslední době miluju hlavně zkrz laky na nehtx.mají krásné odstíny,díky širokemu štětečku se skvěle lakují a vydrží.

Díky za info,zaběhnu omrknout a hodně úspěchů s blogováním!

Domček řekl(a)...

to v tom flakóniku sú vlastne trblietky, keď stlačíš ten balónik tak sa vyfúknu von... :) sama som najprv nevedela čo to je, ale mali v dm tester tak som tam tým ofúkala celý pultík omylom :D ...kúpila by som si ho, ale je to použiteľné skôr na plesy a tak :)