pátek, prosince 30, 2011

Recenze: Dermacol harmonizující tělové mléko (belgická čokoláda)

Dneska jsem si pro Vás připravila recenzi. Vybrala jsem si produkt, se kterým mám denní zkušenost asi měsíc a to harmonizující tělové mléko s belgickou čokoládou od Dermacolu. A jak tedy výrobek hodnotím, jak obstál...?



Takto tělové mléko vypadá. Proč jsem si je vlastně koupila? Na jedné stránce jsem objednávala Vánoční dárky pro rodinu a přítele (parfémy) a chyběla mi asi stokoruna do poštovného zdarma, tak jsem vybírala, co bych si objednala, abych neplatila zbytečně poštu. Tak jsem si vybrala právě tohle tělové mléko, viděla jsem ho kdesi na jednom blogu, slečna psala, že by si ho nejraději namazala i na chleba :-) Měla jsem vybráno a když po týdnu balíček přišel, s radostí jsem tělové mléko doslova "fetovala" celý den! Ta vůně je jednoduše úžasná! Z mléka jde také hodně cítit ten pomeranč a celek je jednoduše voňavá záležitost.

Týden jsem se s ním vždy po koupání mazala, byl voňavý, hydratoval, rychle se vpíjel. Ale asi to není nic pro mě, jelikož mě po týdnu začala svědět pokožka a dokonce jsem se i trošku osypala... A 100% to bylo z tohoto krému, protože jsem byla osypaná na místech, kde jsem se s ním mazala. Dalších pár dní jsem ho vynechala, ale nedávno jsem mu dala ještě "šanci". Teď je už moje kůže v pohodě, ale prozatím mažu jenom lokty a kolena, na celou pokožku si ještě netroufnu.

Pokud byste chtěli vonět i v samotné vaně nebo sprše stejně jako tělové mléko, můžete si pořídit i sprchový gel.
Každopádně, neříkám, že tohle musí dělat každému - jen to asi není nejvhodnější tělové mléko pro osoby s hodně náchylnou a citlivou pokožkou, což já přesně mám a nejen na těle, ale i vlasovou pokožku a obličej samotný. Jednoduše na sebe nemůžu naplácat kdejaký produkt.

Tělové mléko tedy hodnotím  / 

Závěr: Krásně voní, hydratuje, skvěle se vpíjí, ale není to asi nic pro lidi s hodně citlivou pokožkou, ale každému sedne něco jiného.

Žádné komentáře: