pondělí, ledna 09, 2012

Dva kluci z Lookbook.nu co mě nejvíce zaujali

Nepochybuju o tom, že určitě každá slečna zná stránku lookbook.nu, na které sdílejí svoje outfity známé i nové fashion blogerky z celého světa. Ale poslední dobou jsem začala objevovat i kluky :-) Někteří jsou opravdu v módě špičkoví a nebojí se ukázat světu, že móda je jejich vášeň. Tady vám ale ukážu jen dva, co mě zaujali ze všech nejvíc.




ADAM GALLAGHER

Dvacetiletý kluk z Riverside z Californie mě vážně zaujal na první pohled. Má úžasný styl, hodně věcí ve stylu college, který já osobně mám moc ráda :-) Navíc má skvělý smysl a cit pro estetiku a má vážně dobrý vkus a i jen podle fotek a jeho blogu lze usoudit, že mu charizma fakt nechybí :-)

Lookbook: whatdreams



MIKA KAILES

18ti letý, jak o sobě sám napsal "snílek" z Finska, mě na první pohled zaujal svým jedinečným, elegantním stylem. Často nosí kruhové šály, kabáty. Určitě se na jeho outfity podívejte, protože mají něco do sebe a jsou vyjímečné a moc povedené :-).

Lookbook: mikakailes

To byli moji dva nejoblíbenější mužští představitelé povedených outfitů z LBooku. Jací jsou vaši nejoblíbenější? ;-)

Žádné komentáře: