pondělí, ledna 09, 2012

The Naked Palette od Urban Decay

Něco jako modla, stálice, sen českých žen (mnohdy neuskutečnitelný), pro američanky a další slečny ze zemí, kde je tahle paletka snadnoksehnání, klasika, kterou nikdy žádná jiná paletka stínů nepředčí, ano, řeč je o The Naked Palette od Urban Decay.


Můj snad nikdy nesplnitelný sen, položka, kterou si vždy neodolám přidat do wishlistů..
Věc, kterou prostě a jednoduše musím mít!

Ale ta cena a dostupnost? To je horší problém. Zatím jsem v ČR nebo na Slovensku poznala (samozřejmě internetově) jen pár majitelek - většinou vizážistek - této paletky.

Obecně je známo, že v Americe a jiných lucky zemích je Naked paletka k dostání např. v prodejnách Sephora. Cena se pohybuje okolo 48$, což je kolem 950-980 Kč. Takže nic pro ještě nevydělávající si nešťastníky jako já...


Pokud se stanete šťastnou, velmi, velmi šťastnou majitelkou téhle kosmetické klasiky, například přes portál ebay.com (i s poštovným z Velké Británie kolem 1500 Kč), přijde vám domů takováhle vymazlená krabička, kde najdete mimo paletky, která obsahuje i aplikátor Good karma, je součástí také Urban Decay Primer potion, což je vlastně báze pod stíny.









Přehlídka všech odstínů, jak vypadají na ruce.
Zleva: Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle, Creep a Gunmetal.

Mě se nejvíc líbí Virgin, která je snad u všech více známých youtube guru používaná jako highlighter, dále se mi líbí Darkhorse a vlastně všechny odstíny mají něco do sebe, ale moc mi není sympatický Sin, možná že téhle barvičky mám doma už moc...



A nakonec nějaké inspirativní video...


Ale úplně nakonec:
Znáte tuto paletku, jak vás zaujala? Jste jedna z těch, která po ní touží, nebo jí dokonce vlastníte? Pište :-)

1 komentář:

www.ilovemakeup.cz řekl(a)...

Ja si objednavala paletky urban decay na beautybay.com - super ceny! Jo jako studentka to si jeste matne vybavuji, bych si taky nic takoveho koupit nedovolila..vsak se dockas a naked bude tvoje:))