pondělí, ledna 09, 2012

elf Review č. 1

Rozhodla jsem se udělat další recenzi, tentokrát o kosmetice elf (www.elfkosmetika.cz), od které mám zatím 4 výrobky na vyzkoušení. Mám je asi ale už dva-tři měsíce, ale nikdy se nenaskytla možnost se někde o zkušenost s touto kosmetikou podělit, tak jsem ráda, že se teď můžu podělit s vámi :-) Plánuju také elf wishlist, mezi hlavní koncepty v tom wishlistu patří 100 stínová paletka, ale to uvidíte až v samotném článku, který bude zanedlouho :-) A teď už k recenzi.

Také vám chci jednoduše vysvětlit systém hodnocení: Pět pusinek je nejlepší hodnocení výrobku, tudíž plný počet bodů.

P.S.:  fotky jsou ilustrační a stažené přímo ze stránek elfu (výše). Omlouvám se, že nemám k recenzím ještě vlastní fota, ale momentálně jsem nemocná a tudíž nemám čas ani příležitost něco fotit.. :-)

Tone Correcting Concealer  Ivory

První budu hodnotit tento korektor, jak už název napovídá. Už jsem za svůj poměrně krátký "kosmetický" život vyzkoušela spousty a spousty korektorů, některé byly i dražší, některé byly od Avonu, jiné takové ty klasiky jako miss sporty a trojbarevný essence. Ale nikdy jsem nebyla s žádným tak spokojená jako s tímhle! Hodně trpím na kruhy pod očima a jedině tenhle korektor je dokáže spolehlivě a téměř 100% překrýt. Navíc za tu cenu je to opravdu bomba. Na to že je poměrně malý (srovnatelný s lakem na nehty) a mám ho +- 2 měsíce, musím říct, že ho ubyla při každodenním používání asi jen půlka. Je to vážně malý zázrak.

Cena: 39,-
Hodnocení:

Waterproof Eyeliner Pen Ash

Už delší dobu mě lákala vyzkoušet nějaká fixa na oči, chtěla jsem prvně vyzkoušet nějakou v levnější cenové variaci, kdyby mi nevyhovala. Přemýšlela jsem o essence, ale za nedlouho jsem se chystala objednat z elfu, tak jsem si rovnou přihodila do košíku i tuhle fixu. Když mi přišla a chtěla jsem ji vyzkoušet, zarazilo mě, že na jedné straně jsem měla fix trošku roztřepený, ale zpravila jsem ho manikérkami na nehty. A další věc bylo, že byl vlastně totálně vyschlý. Ale na stránkách jsem si přečetla radu od paní, co fixu používá, že ji skladuje vertikálně, aby barva mohla natéct do hrotu. A vážně! Fixa najednou krásně maluje. Je skvělá a vážně voděodolná a neobtiskává se. Ale přece jen dávám přednost tekutým linkám, z nějakého důvodu jsou mi sympatičtější než linka ve fixu. Za tu cenu ovšem stojí za vyzkoušení, to určitě! :-)

Cena: 39,-
Hodnocení: 


Natural Radiance Blusher Innocence

Kdysi jsem bývala tak trošku "zapšklá" co se týče tvářenek a vůbec jsem jim nevěnovala pozornost, ale co mě zaujala na elfích stránkách tahle mini zdravíčka, tak jsem se rozhodla tenhle více méně předsudek vůči tvářenkám zahodit a objednala tuhle. Chtěla jsem nějaký přirozený, světlý a růžový odstín, takže tahle byla jasná volba. Navíc pro bleduli jako já je tohle ideální volba, je opravdu světlounká a přirozená, dodá jenom jemnou barvu na tvářích, takže je vážně skvělá, i výdrž nějaké ty čtyři hodiny minimálně (!) má. Jediné mínus na začátku (teď už ne) bylo to naprosto idiotské otvírání. Div jsem se nevyvztekala, na tohle si stěžují takřka všichni. Ale teď už to jde jako po másle :-) Chce to trošku cviku.

Cena: 39,-
Hodnocení:


Professional Total Face Brush

Možná si říkáte, co chci tak proboha hodnotit na štětci na pudr/tvářenku (já osobně používám na oboje), ale věřte, že kolikrát všechno kosmetické umění i neumění záleží z velké části také na aplikátorech, které použijete. Však se podívejte na oči vystínované obyčejným pěnovým štětečkem a pak fluffy štětcem. Navíc, tento štětec je vážně luxus - vzhledem k ceně. Nepadají z něho štětinky, je vážně měkký, hebký, na obličeji naprosto příjemný a navíc má i praktickou větší velikost, takže nepudrujete zvlášť každý centimetr vašeho obličeje. Jednoduše je to taková moje stálice a oblíbenec.

Cena: 39,-
Hodnocení: 


Jak se vám líbila recenze? Jakou máte zkušenost s elf, popřípadě co byste chtěli vyzkoušet? :-)

2 komentáře:

Claire řekl(a)...

Pěkná recenze :) Tu fixu na oči mám taky, ze začátku byla super, ale po nějaké době se mi úplně roztřepila, takže už moc používat nejde.

Unknown řekl(a)...

Tu farbu na licka mam tiez, a na zaciatku som skoro prisla o nervy pri otvarani, ale teraz je to naozaj v pohode, som rada ze nie som sama komu to robilo problemy! :D