pondělí, ledna 09, 2012

Wishlist no. 1 (elf)

Tak trošku slibovaný wishlist kosmetiky elf :-) Nemám k tomu co dodat, snad jenom, buď si budu muset našetřit a plesknout se přes kapsu, jinak nevím :-D Neříkám že musím mít dopodrobna to stejné, všechny věci, ale +- tohle je takový malý seznam elfích přání :-)


1. HOLIDAY 2011 32 EYESHADOWS PALETTE Původně jsem chtěla paletku 100 stínů, ale jak jsem ji prozkoumávala, zjistila bych, že kromě přírodních barev bych nevyužila a je mi líto zbytečně za ni vyhodit peníze. Tahle je proto ideálním řešením, navíc ty barvičky miluju :-)
2. STUDIO EYESHADOW Byla jsem si jistá, že chci nějaké jednoduché nude nebo světlé mono stíny a jakmile jsem uvěděla tyhle (název odstínu je mi hodně podobný s Jackie Oates, což je krém u Lushe) a zamilovala se do nich. Připomínají mi od MAC Naked lunch.
3. BRUSH SET Nebaví mě pořád kupovat štětečky po jednom, tak je asi výhodnější si zakoupit rovnou celý set (i s dvojčetem pro můj pudrový štětec) a navíc v hezké taštičce.
4. ZIT ZAPPER Nejsem ten typ, co trpí na pupínky, ale hlavně když jsem ve stresu, nebo když sním moc čokolády (vážně jsem to na sobě zpozorovala!) tak mám druhý den nějaký ten pupínek. Tenhle hojivý roll-on s tea tree olejíčkem  je prý na hojení pupínků skvělý.
5. DRAMATIC FALSE LASHES Už delší dobu pokukuju po nějakých umělých řasách, měla jsem v plánu nějaké na ples, kam jdu v pátek, ale kvůli nemoci se do města nedostanu, tak vsadím na řasenku. Ale na nějaké jiné akce určitě super.
6. EYELID PRIMER Obyčejná báze pod oční stíny. Četla jsem na ni samé kladné ohlasy a navíc mě teď donutilo se zamyslet nad koupí primeru kvůli tomu, že se mi slívají do lajny i kvalitní stíny, pitomá zima..
7. CORRECTIVE CONCEALER Něco podobného jsem měla v takové už dnes pěkně ohavné a naprosto rozšrotované verzi od essence, bylo tam o jednu barvičku míň, kruhy pod očima nezakryl, ale na nějaký ten náhodný pupínek byl dobrý. Ale teď je nepoužitelný, pravděpodobně je na něm armáda bakterií, tak plánuju ten elfí.
8. EYELASH CURLER Kleštičky na řasy používá dnes čím dál více slečen a hlavně také youtube guru, tak bych už ten prý zázrak taky chtěla vyzkoušet. 
9. NAIL POLISH Delší dobu chci nějaký nude lak, prvně jsem chtěla od essence ten za třicet korun, ale jsou to naprosto stupidní laky, co mám ještě ten den dole, tak snad tenhle mé drápky nezklame.
10. HYPERSHINE LIPGLOSS Moje nejoblíbenější barva lesku je průhledná, miluju totiž ten efekt šťavnatých a skleněných rtů a tak jsem si logicky u tohoto oblíbeného lesku vybrala čirý odstín.

1 komentář:

Kyky řekl(a)...

Ahoj. :)
Nedá mi to a musím se vyjádřit, takže se moc omlouvám, jestli ti nějaký z těchhle výrobků pohaním. :)
Co se týče nude laků, pokud nechceš nějaký sheerkový, doporučuju rozhodně Innocent. :)
Kleštičky na řasy od nich jsou skvělé, hlavně se dobře používají, protože mají mezi "nožičkami" takovou pružinku, která je zpevňuje. Za mě rozhodně dobrá koupě.
Eyelid primer - tady můžu srovnávat jedině s Artdecem, které mi rozhodně přijde lepší, ale tohler je o něco méně funkční a rozhodně levnější varianta, myslím, že budeš spokojená. :)
Zit Zapper - naprosto na prd. Rozhodně se mi lépe osvědčil 100% tee tree oil. :)

Snad jsem ti nějak pomohla. :)