úterý, ledna 10, 2012

Mobile post no. 1

Dobrý ráno zlata! Jak jste se vyspali? :-) Já i přes mou nemoc celkem dobře. Nahrabala jsem v mobilu pár náhodně cvaklých fotek, proto tomu dávám název mobile post, abyste si nemysleli, že takový hrozný fotky a hrozně "kvalitní" fotky tady budou bývat :-D To nee. Tenhle post bude bývat jenom když najdu nějaké random v mobilu.



Vážně zajímavá fotka, že? :-D Je to nástěnné světlo v ložnici. Nedávno se ložnice dělala kompletně nová, až teda na skříňky.


Tady můžete vidět, jak si ležím :-D  Jsem strašně zimomřivá a když jsem nemocná, je to ještě horší, takže mám jednu peřinu s potiskem květin co máte i na polštáři, pak mám peřinu s Twilight povlečením, přehoz na postel a ještě dva polštářky :-D Na proskleném rohovém stolečku vidíte můj "úžasný" Milka hrníček :-D


Teď jsem zjistila, že jsem fotku sice v Photoshopu otáčela, ale tady se zobrazila stejně nakřivo :-D Je to porcelánová panenka, po domě jich je opravdu spoustu, určitě přes deset jich bude :-)


Tato fotka je focená včera asi kolem půl deváté večer :-D O marody se přece musí pečovat, ne? Tak jsem si s dovolením "objednala" hranolky :-P


A poslední fotka - je stará asi týden, dva? To přesně nevím. Odpoledne jsme si s přítelem dělali v Dolce Gustu po dlouhé době kafe! Nevím, k čemu ten přístroj máme, když ho použijeme jednou za měsíc -  a to beze srandy :-D Vlevo je miláčkovo kafe (Chai tea latté - chutnala jsem to a je to vlastně skořicové latté..) a já mám vpravo vanilkové latté :-)

Snad vám tenhle post moc neuškodil na zraku :-D Jak už jsem psala, nemyslete si, že takovéhle fotky budou bývat pořád - nebo takováhle kvalita - to vůbec ne! Jenom, když něco najdu v mobilu, dám k tomu nějaký popisek :-) Jinak fotím/budu fotit mojím Olympusem.

1 komentář:

tipy řekl(a)...

hezké:o)