úterý, ledna 10, 2012

L'Oréal Paris Pure Zone 30 seconds Perfect Clear (pleťová voda + čistící gel) review

Mám tady další recenzi, tentokrát jsem si připravila i vlastní fotky! :-D Foceno malým stříbrným kompaktem, Olympus odpočívá (vlastně mu chybí nabité baterie) tak se prosím nedivte té kvalitě. Kompakt opravdu nezvládne to, co ultrazoom, ale o tom samozřejmě není tenhle článek! :-) V tomto článku vám řeknu můj názor na tuto čistící pleťovou vodu a gel, ke kterému je i taková houbička, kterou uvidíte na fotce.


L'Oréal Paris Pure Zone 30 seconds Perfect Clear

Tyto dva výrobky ze stejné řady jsem si objednávala hlavně z toho důvodu, že jsem měla něco jako předsevzetí se starat o svou pleť trošku více a hlavně se zbavit černých teček a nějakých těch pórů, nepochybuju, že každý s tím má osobní zkušenost. Dlouho jsem hledala nějaký čistící gel, zkoušela jsem od Garnieru, Bella for teens, Nivey a nikdy mi žádný nepomohl tak jako tento gel! A když už jsem si objednala gel, rovnou jsem si pořídila i pleťovou vodu, aby byl výsledek ještě lepší.


Hned ten den, co mi výrobky přišly domů, jsem je večer vyzkoušela. Po tom, co jsem si odlíčila obličej, nanesla jsem na houbičku která je vlastně ve hlavici obalu, trošku čistícího gelu (troška to poprvé nebyla, bylo toho vážně hodně, ale časem jsem zjistila, že stačí velikost asi jako hrášku a stejně máte celý bílý obličej od gelu..), nechala 30 sekund působit a pak jsem smyla vlažnou vodou. Aplikace byla vážně příjemná, to se musí nechat! A to o hodně víc, než u normálních gelů, kdy si gel nanášíte na obličej vlastně rukou. Nanášení tohoto gelu bylo doopravdy příjemné, vlastně jste si čistili a masážovali obličej dohromady.
Jediné negativum toho bylo, že mě při aplikaci (ale jenom poprvé) štípal obličej, ale ne tak jako u pleťové vody..

Už jsem tedy začala pleťovou vodu. Po vyčištění gelem jsem nechala obličej chvilku zklidnit a pak si na vatový tampónek nanesla tu pleťovou vodu. Musím říct, že jen co jsem otevřela lahvičku, zasáhla mě neskutečná, alkoholová "vůně" a když si přečtete složení, není to o moc lepší. Opravdu, je to jako kdybyste si dávali odlakovač na nehty na obličej. Tak agresivní a smradlavá to je věc. Tak jsem tedy přetrpěla ten odér a dala se do čištění. Jen co jsem ale přejela jednu tvář, tak mě začala kůže nesnesitelně pálit, takže jsem rychle pleťovou vodu musela spláchnout vodou. Bylo to děsné! Tvář jsem měla celou červenou a pálila mě asi ještě 20 minut poté. Ale pleťovou vodu jsem nezavrhla úplně. Druhý den jsem ji dala šanci a věřte, že teď, když jsem na ni po měsíci a půl zvykla, žádné štípání už skoro vůbec nepociťuju. Ale stejně, ty první používání byly děsné. Píšou na každé pleťové vodě, ať se vyhnete okolí očí a já si čistím čelo, opravdu prostředek čela a oči mě štípou i z toho. Na to bacha.

Za mě tedy čistící gel ano, jenom jemně pálil při prvním použití, nyní je perfektní.



Ale pleťová voda je aspoň pro mě hodně velký propadák, strašně agresivní k pleti i kůži, štípe, je v ní samý alkohol a vážně je to jako kdybyste si dali odlakovač a tvář. Za mě rozhodně ne! Dvě pusinky dávám jen za to, že mi celkem stáhla černé tečky na nose.

Žádné komentáře: